Onze enthousiaste, ervaren medewerkers vormen samen een uitstekend op elkaar ingespeeld en flexibel team. Met oprechte betrokkenheid bij onze relaties geven wij onze dienstverlening een persoonlijke touch. Aan de balie of aan de telefoon wordt u met een glimlach geholpen. Met geduld en flexibiliteit helpen wij u verder, waarbij wij ons uiterste best doen om u weer op weg te helpen zoals u dat wenst. Het werk wordt uitgevoerd door onze ervaren en vakkundige monteurs.
“Op basis van ervaring in de ruitschadebranche, begon ik samen met mijn vrouw Wilma in 1994 een eigen autoruitschadebedrijf, met name gericht op de B2B. Het was in de tijd dat autoruiten technologisch innovatief werden, in eerste instantie door de opkomst van de airbag. Wij zetten in op langdurige klantrelaties, zo werken wij nog altijd voor diverse klanten van het eerste uur.”
“De brede kennis en dienstverlening vind ik mooi. Daarom zijn wij ook een van de weinige ruitschadeherstelbedrijven voor alle types voertuigen. Van personenauto tot trucks, van tractor tot shovel: als het rijdt en er zit een cabine op, dan kunnen wij ruitschade herstellen. Onze werkplaats is toegankelijk voor vrachtwagens en touringcars ”
“Wij onderscheiden ons in vakmanschap en deskundigheid. Maar ook in bereikbaarheid en laagdrempeligheid. We spreken de taal van onze klanten en staan voor ze klaar als ze ons nodig hebben. Snelle service is het devies, daarom zijn wij flexibel en kunnen we als zelfstandig bedrijf snel schakelen. Want wij helpen in principe iedereen binnen 24 uur. En lukt dat onverhoopt eens niet, dan zoeken wij naar een alternatief, bijvoorbeeld gratis vervangend vervoer.
“Hebt u autoruitschade? Bel ons direct, dan bent u snel geholpen. U hoeft niet eerst contact op te nemen met uw autoverzekering, wij ontzorgen u volledig en regelen alles met uw verzekeraar, u hebt er geen omkijken naar. Dit is een van de manieren waarop wij invulling geven aan onze visie: wij willen het onze klanten volledig naar de zin maken, dat is onze uitdaging.”
“In 1994 richtte ik samen met mijn man Wim, Dijkema’s Autoglas op. We begonnen met z’n tweeën en inmiddels telt ons bedrijf twee vestigingen en een tiental medewerkers. Vanaf het begin werken we veelal voor bedrijven, onze klantenkring bestond toen uit vele garage- en dealerbedrijven. Die klantenkring is inmiddels verbreedt met onder meer leasemaatschappijen, verzekeringsmaatschappijen en transportondernemingen, maar zeker ook particulieren weten ons rechtstreeks te vinden.”
“In de loop der tijd is er heel veel veranderd. Toen wij begonnen was een autoruit gewoon een ruit, tegenwoordig is een door sensor- en cameratechnologie een technisch complex auto-onderdeel. Ook de administratie is aanzienlijk complexer geworden. Was vroeger een eenvoudige factuur voldoende, tegenwoordig moeten we complete dossiers bijhouden. Administratie, personeelszaken, marketing en branchegerelateerde zaken, dat is mijn dagelijkse uitdaging. En ben ik niet met de zaak bezig, dan zet ik mij als vrijwilliger in voor kinder- en jeugdwerk. Ik houd ook van lezen, maar dat schiet er helaas vaak bij in.”
“Wij doen er alles aan om ruitschade binnen 24 uur te herstellen. En gaat het om een niet alledaagse ruit of schade, ook dan is reparatie of vervanging binnen 24 uur ons streven. En is er sprake van een noodsituatie, dan staan wij 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Want wij weten hoe belangrijk uw mobiliteit voor uzelf of uw bedrijf kan zijn.”
“Als zelfstandig, regionaal familiebedrijf zijn wij bijzonder flexibel in onze dienstverlening. Met trainingen en opleidingen blijven wij investeren in onze vakkennis. Zo hebben wij het vakmanschap in huis voor herstel van alle moderne autoruiten, die zijn voorzien van de nieuwste camera- en sensortechnologie. Met passie voor autotechniek besteden wij altijd nét iets meer aandacht aan de kwaliteit van de reparatie of vervanging.”
“Organiseren, plannen en werkzaamheden volgens planning uitvoeren, dat vind ik leuk. Ik ben gek op auto’s en hou van klantcontacten. De gunfactor is groot, getuige onze grote, trouwe klantenkring met vele gerenommeerde bedrijven. Die bedrijven weten dat ze kunnen vertrouwen op de afspraken en het vakmanschap van Dijkema’s Autoglas.”
“Ik heb een passie voor auto’s en dan met name voor alles wat bijzonder is, van oldtimers tot sportauto’s. De liefde voor autotechniek kreeg ik met de paplepel ingegoten. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om wat in auto’s te handelen, eigenlijk ben ik bijna altijd met auto’s bezig.”
“Nadat ik enkele jaren praktijkervaring opdeed met ruitreparaties op locatie met onze servicebus, ging ik aan de slag met de oprichting en ontwikkeling van ons servicepunt Groningen. Wij openden onze tweede vestiging op deze centrale locatie omdat steeds meer reparaties in de werkplaats uitgevoerd moeten worden vanwege sensor- en cameratechnologie in autoruiten, wat bij vervanging gekalibreerd moet worden.”
“Ook hier staan wij 24-7 klaar voor onze klanten, waarbij snelle service en kwaliteit van werk voorop staan. Niet voor niets weten inmiddels ruim 200 bedrijven in de regio ons te vinden bij ruitschade, waaronder vele dealerbedrijven, garagebedrijven, transportondernemingen en landbouw- en mechanisatiebedrijven.”
“Hebt u ruitschade? Met passie voor voertuigen staan wij enthousiast voor u klaar om uw ruit op professionele wijze te repareren of vervangen. Met altijd actuele vakkennis helpen wij u verder bij ruitschade aan alle voertuigen van jong tot oud. En met een vriendelijk woord, een lekker kopje koffie en onze uitstekende service willen wij ervoor zorgen dat u bij ruitschade graag bij ons binnenloopt. Of contact opneemt voor reparatie van ruitschade op locatie. Wij ontzorgen u volledig, u hebt er geen omkijken naar.”